Dragi muzu, krecem na odmor!

Dragi muzu,

Ti mene bas mnogo volis, zar ne? Posto je to tako, onda ti nece smetati cinjenica da sam podigla sav novac sa racuna. I malo, samo malo otisla u minus. Ne brini, posto ni ja ne brinem, kada dobijes platu, nestace minus ocas posla.

To sam ucinila iz sledecih razloga.

1. Kupila sam ti jednu veliku srce tortu. Sa ukusom kestena. I cokolade. Doduse, bebac i ja smo pojeli vise od pola, ali racunaj da smo pojeli tvoj deo srca, kako bismo te stalno nosili sa sobom.

2. Na terasi te ceka gajba piva. To sto fale dva piva, je samo zato sto su mi komsije nosile gajbu do stana, pa sam morala da ih pocastim. Nece ti faliti, ali ako ti bas zafale, ostavicu ti 200 dinara u cinijici kod telefona, pa ako budes imao vremena, ti podji do radnje i kupi pivo sebi.

3. Upravo sada cu pozvati moju mamu i tatu, pa ko bude raspolozen od njih dvoje, doci ce. Ovo ti najavljujem, zato sto mislim da je lepo da znas kada nam dolaze gosti. A postoji i jos jedan razlog. Citaj dalje...

4. Sav ves je opran i ispeglan. Kuca je sredjena. U frizu je zaliha hrane, tako da nemamo brige ako izbije i kakav rat, obezbedjeni smo. Bice vam sve dovoljno. Pardon, bice nam sve dovoljno. Ustvari, najbolje bi bilo da sada predjes na tacku broj pet.

5. Od onih para sto sam ih uzela, uplaticu sebi odmor. Jos se troumim oko destinacije, inace bih to vec uradila. I da, dobro si procitao, uplaticu sebi, ne tebi, ne bebi, ne nama... Ja znam da me volis najvise na svetu. I da bi za mene uradio sve. E pa, sada, nadji u sebi onu trunku razuma i razumevanja za mene, koja je 24 casa dnevno vec 655 dana (ili ako ti je draze 1 godinu, 9 meseci i 17 dana, ako racunas i danas) uz tvoje, moje, nase dete. Za onu koja i hrani i uspavljuje i peva i igra se i presvlaci. Kazes i tebi je potreban odmor? Jeste, verujem ti, ali ti radis, tako da ces ipak kao pravi dzentlmen prepustiti meni da odem prva. Pa kada se vratim, ako ostane bilo sta od novca, izvoli idi, siroko ti polje. Pusti me samo da odem. Deset dana, dovoljno.

6. Ako ne budes mogao sam sa bebom, tu su ti moji mama i tata. Zovi i svoje, napravi zurku, ne bih da zvucim bezobrazno, ali snadji se. Moje misli su vec na nekoj plazi. Gde pijem koktele. Na mene mnogo ne racunaj. Ipak, da bebac ne bi previse patio, mozemo se cuti preko skype-a. Jednom u dva dana, ako nije problem. I ako bebac ne place. To ne bih zelela cuti. Potreban mi je mir, opustanje i potpuna nirvana. Ako bas zelis, mogu ti jednom dnevno slati svoju fotku sa neke plaze. Da i ti osetis malo tog blazenstva i dodir sunca.



7. Omiljene bebine knjige su ispod jastuka. Raspored jelovnika je okacen na frizu. Par pripremljenih jela je u zamrzivacu. Ves u masini ukljucuj na 30. Ne na 40, ne na 60. Na 30. Napisala sam ti na masini sta treba da ukljucis. Cvece zalivaj svakog treceg dana. Znaci, to ti je samo tri puta, dok mene ne bude.

8. Ako se bebac razboli, svi lekovi su ti u kutiji. Imas sirup za temperaturu. Imas kapi za nos. I oci. Ako ne znas sta mu je, ne casi ni casa, pravac doktorka. Znas koja je njegova, proveri kada radi i samo prati njena uputsva.

Jao, ja se raspisala kao da cu mesec dana biti odsutna. Sto i nije tako losa ideja. Neka, neka, za pocetak bar deset dana, a kasnije cemo vec videti... I ovih deset bice mi dovoljno da se vratim u zivot i da pocnem konacno da disem. Punim plucima. Da zivim a ne zivotarim.

Ups, otkud ti dragi, vec sa posla? Ja sam mislila da ti javim porukom da pokupis dete, evo i napisala sam ti pismo, gde cu i sta cu... Kakvi su to koferi pitas? Ma, ne pusti, to sam samo sklanjala letnje stvari... A pismo? Sada nije ni vazno, kada si vec dosao... Evo sada cu ga progutati... ma sta lupam, sada cu ga skloniti i baciti. Nema potrebe da citas sve cu ti ispricati... Neko ti je podigao sav novac sa racuna? Nemoguce? Pa jesi li zvao banku? Jao, jao, cekaj, pa to sam bila ja... Zasto sam to uradila? Pa eto sanjala sam bas to sto pricas, da ce ti neko dici sav novac sa racuna, pa da te zastitim... Otkud torta, sta slavimo? E,eee... donela komsinica. Zamisli. Otkrili joj da ima secer. A tek sto je pojela pola torte, pa kaze, evo vama da se ne baci. I pivo je ona donela, da ne pitas kada vidis gajbu na terasi... Odoh sada da se tusiram. Sredila sam ceo stan, ako ne vidis. Bas sam bila vredna. Sta kazes, ne cujem te od tusa, stigla mi je poruka od prijateljice? Ne citaj, evo izlazim. A procitao si je... I sta pise? Da mi zeli srecan put gde god krenula... Ma pusti je, luda zena, jos se i ona sprda sa mnom. Kao da bih ja mogla negde da otputujem i ostavim vas dvojicu same. Kao da ne bih mogla...