Trudna ili ne?

Kada ljudima pricam kako sam saznala da sam trudna, ili se smeju do suza ili ne mogu da veruju. Neko to oseti, shvati, otkrije odmah. Nekome treba vremena. Recimo, 7 nedelja. Kao meni. Bila sam ubedjena da imam neki stomacni virus. Puno stresa, neredovna ishrana, malo spavanja, sve to je cinilo da se osecam lose, bauljam po kuci i po kancelariji na poslu. Cak mi je i doktorka koju sam posetila objasnila da se radi o virusu. Konstantno povracanje (znam, zvuci gadno), bolovi u stomaku, redovan ciklus (prijatelji muskarci slobodno preskocite ove delove :) ),  nisu me vukli ni da razmisljam o tome da li sam trudna ili nisam. Posto se sve oteglo i predugo trajalo, a vodjena primedbom koleginice, da sam mozda trudna, odlucih se da kupim test. Nisam birala koji, samo sam otisla u apoteku i trazila ga. Tek posle sam cula da postoje razlicite vrste, napravise nauku od toga. Rezultat je bio sokantno-radosno-sokantno zapanjujuce pozitivan. E sada drage moje i dragi moji, kada je test pozitivan, nije vam to jos potvrdjena vest. Test moze biti pozitivan, lazno pozitivan (usled dejstva nekih lekova ili oboljenja), negativan, lazno negativan (kada je jos rano da se utvrdi trudnoca), i nedovoljno jasan. Mada, moram vam priznati kada sam videla rezultat, hiljade leptirica zaigralo je negde izmedju mog srca i stomaka, silno zeleci da je to istina. I bila je. Jedan pregled resio je tu famu. Isla sam sama, moj dragi me je cekao ispred. Mislim da je bio jedno hiljadu puta nervoznij od mene.
 Saopstavam mu lepe vesti, mirna i stalozena, onda se vrtimo zagrljeni, kao u nekom pateticnom filmu, i sreci nema kraja. A onda pomislim, iako sam vec matora, o moj Boze, kako li cu ovo saopstiti mami i tati? Kako li ce reagovati na poslu? Hocu li se snaci, izdrzati, da li cu biti dobra majka? Da li ce sve biti u redu? I panika krece, brbljam, sto od srece, sto od uzbudjenja, sto od hiljadu pitanja koja me brinu, i za koja mi se cini da nema resenja. Ali svaki problem ima resenje, samo se ono nekada samo nametne, a nekada se moramo pomuciti da ga nadjemo. A kada znate da cete biti majka, ne preostaje vam nista drugo no da se borite, sa sobom, sa problemima, i sa svim ostalim stvarima, jer vise niste bitni samo vi, nego to malo drago bice, koje ste upravo videli na ultrazvuku, velicine maline :). I upamtite, svaka trudnica je drugacija, svaka trudnoca je razlicita, neko simptome oseti odmah, neko kasnije, neko jako, neko nikako, sve je to individualno, niste bolesne, niti imate problem, nego ste trudne. I zato uzivajte!