Pravo vreme za bebu

Nemojte da vas zavara naslov. Ne postoji pravo vreme za bebu. Nekada pomislim da bi mi sve bilo lakse da imam nekih 25 godina, jer cini mi se da sam u tim godinama bila strpljivija, pokretljivija i naravno, nikada mi se nije spavalo. Ponekad pomislim da sam mozda ipak trebala jos malo da sacekam, pa da bebu dobijemo kada sredimo pitanje stana, ucvrstim poziciju na poslu, i mozda jos malo proputujemo svetom. Jer putovanja su moja pasija. Ali beba dodje kada ona hoce, a ne kada se planira. I bas to vreme, kada saznate da ste trudni, i da cete za nekoliko meseci postati bogatiji za jos jednog clana, jeste ono pravo vreme.
Za srecu, za radost, za ljubav, za smeh. I to vreme, trebate posvetiti iskljucivo sebi. I vasem partneru. Nikome vise. To je jedina prilika da budete sebicni i da se prepustite svim onim stvarima za kojim ceznete, jer kada to slatko malo cudoviste dodje, ono ce biti u centru paznje, bar dok ne uhvatite pravi ritam, i ne organizujete se najbolje sto mozete ( uvek ce ono biti u centru paznje, ali dobijacete i vi vas deo ;) ).  Jedna osoba mi je, dok sam bila trudna rekla, uzivaj sto vise, setaj, uzivaj u dugim toplim kupkama, mnogo je lepo kada si trudna, jer videces kada beba dodje na svet, niko te vise nece gledati, tusiraces se na brzinu kada uhvatis vremena za to, i sve dok beba ne poraste, bices kao muva bez glave. Ali, verujte, samo jedan pogled na vase dete, ucinice da sve ruzno zaboravite. A svaki detetov pogled, cinice da pomerate planine i mora, i budete najsnazniji na svetu.