Da li si za sex?

Upravo sam zavrsila pregled kod ginekologa. Tamo sam pomalo pospana, pokusavala da pohvatam sta mi sve doktorka prica. Koliko se sada secam, sve se svelo na dve stvari: prvu - da pazim da se ne ugojim, jer se to mnogim porodiljama dogadja, i drugu stvar - da pazim da ne zatrudnim opet, jer je organizam porodilja vec dovoljno iscprljen od porodjaja, i to ne bi bilo dobro ni za moje zdravlje, niti za zdravlje eventualne nove bebe. Doktorka mi je, kao da radi u Jazasu, dala flajere, koje kako rece moram da procitam, kako bih znala sta je najbolji nacin za zastitu tokom odnosa, posle porodjaja. Kao da je meni do bilo kakvog odnosa, a narocito seksualnog?! Izgledam kao Gica prasica posle obilne vecere, grudi me bole od dojenja, tacnije sva sam otecena, a kada imam slobodnog vremena koristim ga samo za jedno - da spavam. I to sama. Ulazim u gradski prevoz, nakon pregleda, i dok jos uvek razmisljam o svemu, cujem radio koji svira kod vozaca. Ne cuje se bas najbolje dok ide strofa, ali kada pesma stize do refrena, e, tada ceo autobus odjekuje. Svi se smeskaju, klinci se gurkaju, a ja razmisljam, o Boze, da li je ovo stvarno moguce, prvo doktor, a sada mi se obraca i Stoja (ko ne zna pevacica narodne muzike), i pita - Da li si za sex? Nisam zeno, stvarno nisam, na kraj pameti mi ne pada. Muz i ja jedva cekamo da beba zaspe, pa da uhvatimo malo vremena da napravimo veceru, sve brzo pojedemo i legnemo da spavamo, dok se nas mali tasmanijski djavolak ne probudi. Kome li se ja to pravdam? Nastavljam dalje, sve sam blize stanu, kada srecem prijateljicu koju nisam videla par meseci. Poslednji put kada sam je srela, ja sam jos imala stomak do zuba, a ona se vracala iz Milana, gde je bila sa svojim verenikom. Kako si, sta radis? - pitam. Ne pitaj me nista maco, evo zurim, ceka me decko, vec pola sata kasnim, kaze prebacujuci mobilni iz jedne ruke u drugu. Znas, nisam vise sa Bojanom, onim mojim verenikom, ma ne, duga ti je to prica, govori, videvsi da sirim oci, nije nam nesto islo, evo sada imam novog decka, dusa jedna od coveka, a sex nam je fenomenalan, zavrsava. Stani malo, da li to ona rece sex? Fenomenalan? I koga zapravo briga za to? Kao da smo u prokletom Njujorku, i svi likovi iz Sex i Grada su se doselili u moj zivot, ovog jutra.
Da li ovi ljudi mogu da citaju misli i sada svi znaju da mi je rano jutros doktorka govorila o tome, i da sam joj kategoricno rekla da jos nisam spremna za to? A koga sada briga za ovo sto pisem, uopste? Sve u svemu, dolazim kuci, ljubim bebu, ljubim muza, hranim bebu, onda je uspavljujemo, i pocinjem muzu da pricam dozivljaje od ranog jutra ( ili sto bi on rekao, od Kulina bana), pocevsi od pregleda i saveta doktorke. Onda prelazim na situaciju u autobusu, kazem mu - I tako krece pesma - Da li si za sex?, a moj muz me gleda belo, i kaze, kakvo ti je to pitanje stvarno, o cemu se radi kada me to ovako pitas? Pobogu covece, ne pitam te da li si za to, nego ti pricam sta je vozac u autobusu slusao. Aaaaa, tako, nisam te pratio, izvini. E, da vidimo da li ces ovo sada da pratis, mislim u sebi dok mu govorim - Mira ima novog decka, nije vise sa Bojanom. I sex joj je fenomenalan. O Boze, zene, kaze mi, jeste mogle o necemu drugom da pricate osim o sexu. Ma, nisam ja o tome pricala, kazem mu, stvarno nisam ja, ona je samo to spomenula i odleprsala, pokusavam da objasnim... Vidim da ne ide... Odlazimo u krevet, i cisto da ne bi bilo zabune, uzimam svoju bebu iz njenog krevetca, i stavljam je u krevet da spava izmedju nas. Tako ni muz nece misliti da ja insistiram na nekakvom odnosu, a i ja cu biti sigurna od njega, u slucaju da je nesto pogresno shvatio. Jer ipak, sto je sigurno, sigurno je. Kakvi prezervativi, kakva zastita.