Puno se prica, premalo se ljubi - Ili da li je sex najvaznija stvar na svetu?

Ja sam uvek za razgovor. Naravno, ukoliko je to ono sto je potrebno. Jer nekada je i cutnja neophodna. Znaci, onda sam za cutnju.
Mislim da sam takvih shvatanja da za mene ne postoji tabu tema. Mada, postoje teme o kojima volim vise ili manje da pricam. Ili ljudi sa kojima volim ili ne volim da razgovaram.
Citam ovih dana kako je jedna organizacija organizovala okupljanje mama kako bi pricale na temu seksa. Posle porodjaja. Odlicna ideja. Jer odnosi izmedju partnera se, hteli oni to ili ne, promene dolaskom novih clanova u njihove zivote.
Neki od porodicnih casopisa takodje su se, ovih dana, bavili tom temom. Pisu i strucna lica, koja pretpostavljam, najbolje mogu na osnovu iskustva da pisu o tome. Pisu i nestrucna lica (poput mene). Valjda isto na osnovu iskustva. Svog.
I dok slusam sve te price, citam tekstove, i uredno izvestavam svog muza o svim novinama koje saznam, simptomima da vam je brak u krizi, promenama ponasanja partnera cija su se osecanja promenila, i u svojoj glavi cekiram da li imamo neki od navedenih problema, nailazim na raspravu na nekom forumu. Ne volim previse forume. Jednostavno, nisam tip za to. Imam drugaricu koja jeste. U svakom smislu, stvar izbora.
Rasprava se uzburkala, zahuktala. Tema je, verujem vec da znate - Sex posle porodjaja. Kada novi clan stigne na ovaj svet. Zena se pozalila svima. Zivi u braku gde sexa nema. Ne krivim je i ne osudjujem sto o tome pise i prica javno. Jeste to privatna stvar, ali da ja zivim tako, i ja bih se svima zalila. Naravno, prvo bih pokusala nesto da promenim, ucinim, ali ako bi ostalo tako, zalila bih se. I to na sav glas.
Medjutim, bicu iskrena. Nisam u potpunosti iscitala sve sto je napisala. Zasto, pitate se? Verujte mi, svaki tekst procitam od pocetka do kraja. Nekada i vise puta. Ali, kod ovog... Paznju su mi odneli komentari ispod teksta. Od raznoraznih ponudjaca koji bi mogli pruziti nedostajuce usluge ovoj zeni. Do toga, kako pojedinim parovima dolazak deteta nije prepreka da uzivaju jedni u drugima. I tu sledi moj sok. Ne zbog toga sto oni nastavljaju da vode ljubav, imaju sex, nazovite to kako zelite... Vec zbog toga sto se odjednom i iznenada postavlja pitanje da li to sto rade, rade u prisustvu dece.
Nije mi dobro kada procitam komentar nekog oca da sve to sto radi sa svojom zenom, radi ispred svog deteta (cini mi se trogodisnjeg), dok ih dete posmatra. Njegov komentar na sve to je da je bolje da dete to vidi, nego da gleda roditelje kako se svadjaju.
Ne znam za vas, ali meni je ovo malo degutantno. Cuj, malo. Previse.
Daleko bilo da se ja libim da poljubim muza ispred svog deteta. Ili on mene. To dete i treba da vidi, tu ljubav, neizmernu, cistu. Ali, bilo sta vise... Po meni je to neukusno. Ne znam sta strucnjaci misle o tome. Ali, verujte mi, i bas me briga. I da stotinu njih kaze da je seksualni cin roditelja ispred deteta normalna stvar, to je nesto sto je po meni samo za partnere. Za njihove oci. Nicije vise. A narocito ne decije.
Iskreno se nadam da su moja shvatanja normalna. Jer ako nisu, brinem se svim srcem i ovom mojom glavom za ovaj nas svet. Kuda idemo? Sta radimo? Brinem se za svoje dete.
Danas, sutra, treba da mi dodje iz parkica i da mi kaze da je tamo prisustvovao raznoraznim ljubavnim i ostalim scenama. To nije za parkic. Nego za televiziju. U odredjeno vreme. I za odredjenu publiku. Znate, kada oznace sve sa +18, +12 i ostalo. To je za spavacu sobu, u kojoj je dvoje ljudi. Ili neku drugu sobu, samo dok nema dece.
Eto, morala samo ovo sa vama da podelim. Htela sam i tom ocu da nesto napisem, odgovorim... Ali, ne zelim da se mesam u tudje zivote. Htela sam da ga pitam da li bi svom detetu od tri godine dozvolio da gleda neki erotski film, ako vec smatra da je dete dovoljno zrelo da shvati i razume, njegov sex sa zenom... Htela sam... Ali, ko sam ja da ga pitam bilo sta?
Necu biti kao stare babe, koje su deci zatvarale oci rukama, i govorile, to nije za decu, to je sramota i slicno, dok bi se na tv ekranu vrtele scene nekog para kako se ljubi. Kada dodje vreme za to, i moj sin poraste, ne znam, mozda ce kupovati raznorazne casopise, gledati filmove po svojoj zelji i slicno... Necu biti ta koja ce mu to braniti. Ili ga kritikovati. Ali, dok god on bude imao dve, tri, pet, deset godina, smatracu da je isuvise mali da bi bilo kakav takav sadrzaj, po meni neprimeran za njegove godine, mogao na bilo koji nacin konzumirati.
Za kraj, ne mogu a da se ne zapitam, da li je to sto se odjednom toliko prica na temu sexa i potencira znacaj i vaznost istog nakon rodjenja deteta, stvarno uzrokovalo da sex po svaku cenu postane najvaznija stvar na svetu. Ako mene pitate, meni je mnogo vazniji topao zagrljaj. I dug poljubac.