Dan zena u nasem domu

Tata kaze da je danas poseban dan. Danima vec dize neku frku, gleda, razmislja, sta ce mami kupiti i naravno, vucara me svuda sa sobom.

Mada, kada malo bolje razmislim, prvo su ovih dana vaspitacice krenule sa tim nekim crtezima mamama za nekakav dan zena.

Ja stvarno ne znam sta su to zene, i zasto je taj dan toliko bitan. Pitao sam tatu sta je zena, on je rekao da je to mama. On ne zna. Mama je mama. I ona je devojcica. Iako mi stalno govori da smo nas dvoje decaci. Zato sam je par puta pitao da li ona ima misu pisu. Rekla mi je da je to sramota i da ne govorim vise. Sacekacu jos malo pa cu je opet pitati.

Elem, da se vratim na dan zena. Cak i mama, za koju tata tvrdi da je zena, je juce jurila nekakve pokloncice za neke druge zene. I ona me je naravno vukla sa sobom. Meni je bilo toliko dosadno, da sam joj tri puta pobegao i sakrio se iza nekakvih pantalona i kosulja, a kada je ona odlazila, a mene ostavljala da cekam sa tatom, tada sam je zvao i dozivao i dosadjivao, jer ona u stvari nije ni svesna da ne moze bez mene. I da je ja malo zekim. Ups, i ovo je ruzna rec. Cuo sam je od tate, na sta je mama podivljala, pa se sad pravim da sam je zaboravio.

Ustao sam jutros, i posto je mama planirala jos malo da spava, nisam mogao to da joj dozvolim. Seo sam u drugu sobu i u pola sedam vristao na sav glas - Mamaaaaaaaaa! Dosla je kao da je grom udario, i pitala sta se desava. Ja sam joj rekao da ne znam o cemu se radi. Nju niko nije zvao. Jadna, mora da je pomislila da je nesto sanjala.

Onda sam otisao u vrtic. Odneo sam poklone, i dao ih. Jedna drugarica me je ogrebala po sred nosa. Valjda sto sam samo vaspitacicama odneo poklone. Ne znam, ja sam inace pravi svetac u vrticu. Sta je moje to je samo moje, a ako neko nesto pipne, pojescu ih sve.

Onda je tata dosao po mene, i posto nista nije smislio da kupi mami, on i ja smo jurili nekakvo cvece. Kako smo joj u proteklih mesec dana, jedno pet puta kupili cvece, danas sam izabrao nekakvu figuricu sa bubamarama. Ona voli bubamare. Ili mislim da voli. Stalno mi peva nekakvog bubamarca. 

Kada je dosla sa posla, otvorio sam joj vrata i predao poklon plus cestitku iz vrtica. Plave je boje. Ne razumem zasto plave, ako je ona devojcica, tj. zena, mozda smo trebali da joj damo rozu ili braon. Ili mozda ne. Braon je trenutno moja omiljena boja. Ako treba nesto da kupimo meni je bitno da je braon. Pitao sam mamu zasto nema braon autobus. Rekla je da nema. Nema veze mama, ja cu da ga napravim.

Mama je sa posla donela nekakvu cokoladicu. Kaze dobila je od kolega na poslu. Naravno da se sali, pa nisu oni to njoj uzeli, nego meni. Ona ne zna. Pa sta ce njoj cokoladice?

Kada sam pojeo sve, terala me je da sa njom jedem sarmu. Nisam imao srca da joj kazem da necu, pa sam jeo na silu. Onda sam kada je ona krenula do toaleta, morao i ja. U stvari, mozda i nisam morao, ali sam hteo da idem u toalet sa njom. I tako smo mi sedeli, ja na tuti, ona na wc solji, sto me podseti da je pitam zasto sedi na wc solji obucena, i pricali smo o vrticu i zasto ja imam plave gace i da li ona ima iste takve.

Onda je dosao tata i sve prekinuo. Terao nas je da idemo u setnju da kupimo mami neki poklon. On nije imao ideju sta da joj kupi. Iskreno, mislim da ni mama nije imala nikakvu ideju, ali mislim da joj je bilo malo krivo. Mozda je tata trebao da joj da pare pa da sama sebi kupi nesto. Ili ona ustvari voli cokoladu, pa je bila tuzna jer sam ja sve pojeo. Ne znam. Mali sam jos.

Odveli su me u neku veliku zgradu sa puno ljudi. Nisam hteo da ulazim tamo gde su stajale nekakve stvari, kosulje, jakne, cipele, tako da je mama skoro dva sata provela jureci me po hodniku, koji je jako dugacak i vrti se u krug, i spasavajuci me da ne udaram u druge ljude, kojih je bilo puno.

Na kraju sam se umorio, i mama se umorila i tata se umorio...

Krenuli smo kuci, mama me je naravno nosila, jer je ona jaka i jaca je od tate, a ja sam puno trcao i mrzelo me je da hodam vise.  A i tata malo odmara kada je mama tu. Ispred cvecare kod nase zgrade, bila je ogromna guzva, svi su kupovali neko cvece u celofanu, meni se to licno ne svidja, mama kaze da je dobro sto joj tata to opet nije kupio, jer bi ga odrobijala, ja sam se smejao, jeste da ne znam sta znaci ta rec, ali mama je bila jako smesna dok je to pricala.

Onda sam vecerao, ljubio mamu, malo gledao Pepa prase, i terao mamu da bude Suzi ovca, i otisao sam da spavam. Ne znam da li ce i sutra biti taj dan zena, ali iskreno da vam kazem, meni je bas bilo super. A mami? Pa ne znam, mislim da bi ona stvarno vise volela da je decak.  Ne znam kako da joj objasnim da ako i ona bude decak, necemo vise imati taj dan zena da slavimo. A meni su se bas dopale danasnje cokoladice. Reci cu joj sutra, mama moras biti zena. I slavicemo svaki dan.