Ni Rokfeler dušo! 😂

Pre svega hoću da znate da sam ja jedna veoma racionalna osoba. I štedljiva. I umerena. I da nemam pojma kako sam već potrošila platu koja je bila pre samo par dana.

Mislim, stvarno, da li vi znate koliko su poskupeli struja, i infostan, i kablovska i telefoni?

Da se ja pitam, isto nikad ne bih plaćala. Mislim, plaćao bi muž, ali nekako smo u raspodeli troškova iz “zajedničke kase”, došli do toga da ja plaćam gore pomenuto... Kad sam prvi put uzela sve račune, nisam ni gledala iznose, te kada mi je teta u Pošti rekla iznos, umalo se nisam onesvestila. 

Kako to mislite dvadeset hiljada? Mislim, proverite sigurno niste dobro izračunali...
E onda je računala ispred mene. Pa joj opet nisam verovala. Ljudi iza mene već su coktali, ali ja nisam odustajala. Znate li vi da ja moram sebi da kupim suknju? Ako sad platim račune, neće mi ostati za suknju?! Pa vi nemojte da platite! - reče mi blaženo.
Kako mislite da ne platim, hoćete muž da mi sedne na glavu posle? Hajde da platim, kad moram... a je li može na rate? Po pogledu sam shvatila da ne može. I nerado dala dvadeset hiljada. Znate li šta sam mogla uzeti za te pare? I suknju i čarape i cipele... A ne, ja kao kreten plaćam struju... Kao da mi treba... Ccc, umem ja da čitam i sa svećom...

Onda su me napale rate za izlet, užinu, treninge i radionice... Jao mužu, mora li dete na sve ovo? Pa ne mora, ali ti si ga prijavila! Ja? Ne sećam se...ali hajde kad jesam...A jesi li mu platila knjige? I časopis u školi? I nadam se da nisi zaboravila stomatologa? Jaoooo, jesi li ti siguran da je ovo naše dete, možda da mu nađemo druge roditelje da sve to plaćaju? Aman ženo, urazumi se, dete, dete, naše dete, samo da malo reorganizujemo na šta će da ide... Ja bih da ide na sve! - kažem. I dodajem bežeći iz sobe: E sad ko će to da plati, ti organizuj! 

Onda sam ušla u prodavnicu. Da kupim hleb i mleko. I shvatila da mi nedostaje i brašno i jogurt, i ulje, i prašak, i stigla sam kući sa tri pune kese i računom od pet hiljada. Ćurka, eto šta sam. Ne ulazi u prodavnicu, rekla sam sebi. Ne ulazi tamo, hleb ne smeš da jedeš a mleko je nezdravo. Ne ulazi tamo bez muža. A ne, morala sam ja... Još kad vidim one natpise Akcija, pa to je za mene smišljeno. Nema veze to što realno ništa na akciji nije, ja kad vidim natpis, samo stavljaj u korpu kao da će kakav rat uskoro. Tako da sad recimo imam tri kreme za cipele, Domestos za narednih godinu dana, i nekakav kikiriki puter ko zna kog proizvođača koji u sebi ni nema kikiriki, samo ekstrat... Dovraga, pošto sam sve potrošila, ostah ja bez kozmetike za ovaj mesec...

A da ne spominjemo dečije rođendane, rođendane prijatelja, rođendane na poslu... Sad mi je jasna tatina uzrečica kad sam bila mala: Ne bi izdržao ni Rokfeler... Ne bi, a kako mi izdržavamo, nemam pojma.

Evo ja recimo još sebi nisam kupila zimsku jaknu. Imam jednu koji bacam već par godina a nikako da je se rešim, i u međuvremenu sam kupila par kaputa, i cipela, jer ja mnogooo volim cipele, ali evo jadna nemam jaknu. Muž mi kaže da ne izmišljam i ne kukam, jer nije lepo, i jer sam mogla dve jakne kupiti za poslednje cipele koje sam kupila, ali i ja njemu kažem da ne izmišlja i ne kuka, jer nije lepo, ali to je sve što ću mu reći, praviću se da je u pravu, jer još je zima i jakna mi može zatrebati, a ja sam već bez para. Jadna.

I još bih da dodam, a da mi ne zamerite, malo sam slagala na početku teksta. Ja nisam racionalna. I nisam štedljiva. Niti umerena. Jebeš ga. Nikad nisam bila. Volela bih da jesam pa da umereno pokušavam da živim i uživam u životu... Jer ja nisam za kompromise i nisam navikla da škrtarim i štedim... A i ne kažem da je to loše... samo ja nisam takva. 

Ja kada vidim cipele, to je kraj. Moje su. Ali nadam se da me razumete. Svako ima nešto bez čega ne može. Je li tako? Recite jeste, recite, i moj muž ovo čita pa da ne budem najgora...

A onda shvatim da mi za dan prolazi ček za letovanje, i jedan za dečije patike i ronilačku opremu, ako bude još neki neću imati ni grisine da kupim... 

Šta da vam kažem još? Upravo sam shvatila da sam potrošila i svoju i muževljevu platu, i ovu i buduću tako da ne zovite nas nigde, ne možemo nigde, ne kupujemo ništa... Šta, koncert Marije Š? Naravno da bih htela da idem! Baš sam videla jedne cipele i suknju koje bi mi za taj koncert odgovarale...

Ni Rokfeler mene ne bi izdržao. Odrekao bi me se odavno! 😂